Wednesday, May 27, 2009

selamat tinggal utp..and see you after 8 month~

Tinggal sorang di UTP bersama winamp yang memainkan lagu2 syahdu begitu menyentuh kalbuku~ dan..ye.. sudah tiba detiknya~
KUALA LUMPUR..
jumpa kamu esok :D dan
SELAMAT TINGGAL UTP FOR 8 MONTHs~
mari-mari datang time convofair..huhuk~

pada saat ini..aku sangat lapar.. tiada sapa lagi boleh menemani aku makan seperti malam2 biasa.. tiada lagi pnut, aini, nawar, zeck ataw izzy.. tiada lagi salam, deli, ameeth, sabilah ataw mcd.. dan bagaimanakah hidup ku dirumah nant..maseh ade kah malam2 seakan-akan di salam, deli, ameeth dan sabilah...?? dan seisi teka-teka lagu dalam kereta kan...huhuk~

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

-by Peter Pan,Semua Tentang Kita

last day with u guys here mengikut kronologi... :D


(22/5)lokasi kejadian:irc~
review: irc adalah tempat study yang berkesan berbanding bilek.




















(23/5)lokasi kejadian: dibawah blok v4E~
review:v4E adalah tempat lepak saya diwaktu lapang dan tidak lapang..


























(23/5)lokasi kejadian:jusco ipoh~
review:jusco adalah tempat tengok wayang,dan makan2 yang menarek.
















(24/5)lokasi kejadian: chancellor complex~
review: chancellor complex ini ade chancellor hall dan irc.
















(24/5)lokasi kejadian:TG corner~
review: makan tengahari yang paling sedap tapi agak mahal

















(25/5)lokasi kejadian:sabilah~
review: mempunyai hidangan nasi goreng kampung yang tiada tandingan~
















p/s:
special thanx to "system restore in safe mode" kerana berjaya mengembalikan mood ku untuk stay up dan menulis post ini.. n to bijan, drive lek lok :D~ heh heh

5 comments:

Half said...

lagi skali, gmbr aku xde... aih.. ni yg sedih nih...

nawez said...

half~ ko nak ke gambar ko diletakkan kt blog sume orang? kang ko dipikat kang.. hahak

aDiAnA zAmRiZaL said...

half: awak la xajak saya kuar p0n..huh :(

nawez: ko mmg risaw kan nawar..xsngka aku..hak2~

Anonymous said...

haih...aku tatau arr nak sedeh ke tak tengok tempat tempat bersejarah nih... |-(

nawez said...

wo! wo! apekah ayat ko tu~ grrr