Friday, May 22, 2009

INTERNSHIP....

Seperti yang tertera di status hafiz nor atau lebey glemer dipanggel pino .. kita akan mengharungi zaman internship dalam masa lagi 9 8 7 hari...

dan mulai esok semalam..telah ade sahabat2 ku yang sudah habes paper dan xsabar2 nak meninggalkan kawan mereka yang habes paper lmbat di utp terchenta ini...

jumaat --> pnut(romatez), farah, anis
sabtu --> wani, dan nik
ahad --> rehan, nawar, izzy, dan tikah
isnin --> aini, zeck dan raja
&
shaqifah --> tidak perlu tanya beliaw balek bile..hak2
&
adilah --> xtaw lagi nak balek ari pe..huhuk~

wish2 untuk kalian :
selamat jalan diucapkan dan selamat berjaya ditempat intern nanti.... :D
jangan lupakan kenangan suka duka kita bersama selama di utp nie

nie adalah print screen tempat sahabat2ku yang sengal lagi comel akan intern nant.. kalu lupa camne nak bukak elearning.. leyh rujuk sini yer kawan2....















tidak dilupakan..my bez buddy in utp :D..


dan ini pula adalah colleague2 ku yang akan bekerja bersama2 nanti di
GROUP INTERNAL AUDIT, LEVEL 67, TOWER 1, KLCC..
semoga kite dpat bekerjasama disana..wewiitt






p/s: bye bye..sdeyh2..... doakan kejayaan kami yang xabes paper lagi disini... :D

26 comments:

Zawani said...

wahhh rajen nyer meng-cut-dan-paste stiap org punyer tmpat intern..
smoga bejumpa di klcc nnt~

aDiAnA zAmRiZaL said...

cut-paste ini tidak la sberpa jika nk dibandingkan dgn nilai pershbatan kite semua.. ceewaahh~

Anonymous said...

ape yang ko cube tonjolkan?
konon sentimental...eleh.

tapi mang agak sentimental nih. =D
weh. emel aku copy pasted name name tuh! wahaha~ mekaseeeh~ =P

aDiAnA zAmRiZaL said...

apa yg cuba ditonjolkan?? bukan list name intern ke? :P huhu~
baekk~! saya akan emelkann :D

nawez said...

fakta yang salah disitu.
aku balek hari jumaat la. sejurus selepas merdeka.
parents aku tepakse amek awal sbb mereke rindukan aku.


harap maklum. T_T

Zawani said...

jgn pecaya kata2 nawar.barang apa pon xkemas lagi ada hati nak blk awal..huh!~
xperlu la ko nak menjeleskan kami kanak2 MIS ye..

Pino said...

yes!!..skali lg nm ak muncul die blog dyla..ak semakin famous...haha

sape nk mlwt ak..sile la naek level 75, tower 1...ak tau rmai akn rndu ak nnti kan..haha

Half said...

sekali lagi aku dilupakan.. aih..
xpe la..

aDiAnA zAmRiZaL said...

nawar: aihh..KALAU la ko jadi pulang ari nie gtaw la ea..wp0n aku taw takkannye...huh~

zeck: yer..saya lbeyh percayakan kata2 anda..come0n2.. hidup ECONS& MIS!! wewitt~~

aDiAnA zAmRiZaL said...

pino: eyh..sjak bile plak tingkat 75 nie...bukan tingkat 45 ke..eyh ? kan2?.. takkan nk lbeyh tingkat drpd aku k0t kn~ :P

half: anda mmg kanak2 sengal gk..tp xla comel cm ktorg kot kan..huhuk~

Half said...

ye aku xcomel, tp aku kacak~

aDiAnA zAmRiZaL said...

hahak..yep2! btol2.. nant kalu saya wat post pasal dak2 kacak.. anda org pertama yang saya akn highlightkan nme ea :D.. mari2 stdy econs!! wewitt~

nawez said...

eeeee kalo la ko wat entry pasal dak2 kacak pastu ko highlightkan name half sumpah aku xkan jejakkan kaki kat blog ko lagi dah! huh! ganas x? wahahah

Half said...

fine~ xyah sebut nama aku~~
sebut nama nawar je~~

aDiAnA zAmRiZaL said...

half: sebut nama nawar kacak ea.. nice idea~ :P hehe...

Half said...

ye..
sebut 100 kali~
nawar kacak ke, nawar hensem ke~
(-__- ")

Pino said...

nnti jgn lupe ltk nm ak skali...dlm list bdk kacak tu...haha

ofis ak kat level 75...bkn 45..offer letter menjelaskn sgala2 nye..
tinggi gile babeng!!..huhu

aDiAnA zAmRiZaL said...

half: hak2..mati aku klu nawar taw. T_T

pino: aaaaaaaa..cuba cek balek..offer letter org laen kott..kan? kan? huh~

Jason Anderson Raj said...

yeay! jom g keja kat klcc!

aDiAnA zAmRiZaL said...

haha..yep jas0n~ naik lift same2 key.. scary.. T_T hehe...

bali hambali said...

nnti aku wat lawatan sambil belajar..karpet merah plz..

byk gile org komen
wel dan

aDiAnA zAmRiZaL said...

orytee..nant aku lawat ko kat melaka plak key.. eye on mlaysia plz~~ :P

bali hambali said...

alrite!

Unknown said...

DYLA. i will miss u. nnt sy dtg melawat ye.

aDiAnA zAmRiZaL said...

yep2..i'll miz u too..ttbe cam da sdeyh plak..pdhal MIS xabes lagi nie kan..hehe... btw..nant saya wat satu rombongan g lawat anda di pwc yer...:P

anNaqia said...

slmt b'intern dila~
smg dpmudahkanNya.
:)