Thursday, May 21, 2009

pasar malam terakher....

Pada hari rabu iaitu semalam.. saya telah menjalani dua trip ke pasar malam.. npe sampai dua kali? haha.. ini adalah kerana pasar malam ini adalah pasar malam terakher sebelom intern.. so..nant da xdpat gi Pasar Malam Taman Maju da.. tue yang gie dua kali tue..hak2... dan.. walaup0n saya orang perak..saya p0n xsure saya akan kesini lagi ke x jika pulang ke kampung nanti..huhuk..

walau apap0n..rasanya kalu datang sini p0n bukan dgn kawan2 yang sllu gie skali da.. ye la..maseng2 tgh intern kan... maka dengan itu.. semalam kami telah menjalani seisi bergambar di pasar malam pada trip yang ke-2

trip 1st : izzy, raja, nawar , zeck dan saya :D (petang)
trip 2nd: nawar, zeck, rehan, wani dan saya juga :D (malam)

pada trip 1st xsempat tangkap gambar..maka terjadi la trip ke-2...ha ha

nie adalah tempat2 yang akan dilawati xtentu la beli ke x setiap kali pasar malam :


nie antara yang wajib! coconut shake dan abg2 yg ensem tapi da jarang ade da..kemanakah abg2 yg ensem itu..huhuk.. dan coconut shake nie antara yang tersedap..susah nk cari persaing...









nie adalah satay feveret kami! kalu ade occasion pa pe.. n xlarat nk g bota.. ktorg beli kat sini la.. ade byk lagi persaing die.. tp stelah dikaji hampir 3 tahun.. satay ini terbukti sama hebat dgn satay bota dan satay kajang.. hehe.. :P






roti john nie plak dia ade byk saiz cam baju laks.. ade saiz S, M , dan L .. selalu beli S jek..tp tue p0n selalu xabes sbb slalu ade byk lagi makanan sampingan...hehe






dan murtabak ini..saya sorg je k0t yang suka beli..xtaw la laen cmne...





dan ini dia gambar kami yang pergi trip kedua dan antara yang merasmikan penutupan pasar malam semalam..


















p/s: thanx to smua yang pernah gi pasar malam sekali.. kenangan ke pasar malam dgn kalian pasti tidak akan dilupakan smpai tempoh lapan bulan akan datang :D

13 comments:

nawez said...

benci gile gambar tersebut.

aDiAnA zAmRiZaL said...

haha..salahkan zeck..bliaw yang mngambel gambar ini.. :P

Zawani said...

eh2..nape ak perlu dipesalahkan disini..sape soh ko wat muka camtu..len kali wat muka besa2 sudeyh~

nawez said...

hei.. aku lom redi lg k... bongek la zek ni..

aDiAnA zAmRiZaL said...

haha..bertenang2..bkn salah nawar mahup0n zeck..mari kita salah kan rehan ataw wani la..nak...hak2

nawez said...

oh tidak. ni sume salah ko ngan zek. dah la kene balek lambat. padan muke. hahahak

aDiAnA zAmRiZaL said...

aaaaaaa...apa smua nie..nawar2..ko taw x..aku ade no tep0n umah ko nie.. nak aku tep0n ckp ko nak balek lmbat gak ke..?? :P

Zawani said...

call je dila jgn segan2..pasti ibu nawar kasi jek..dia blk umah xbuat apa pon.msti tido jek..hahak~

aDiAnA zAmRiZaL said...

ha ha... btol gakk..adeyh..perlu ke aku call nawar? hehe :P

nawez said...

takde maknenye. sudah pastila ibu aku akan mendengar kate2 aku daripade kate2 korang sume. huh~

Pino said...

dah2...call mak ak jela klu sush sgt..hehe

aDiAnA zAmRiZaL said...

pino..da cal da mak ko..dah soh dia amek ko ari nie da.. gi la siap2.huh~... nant baru la aman sket nk baca MIS.. :P

Abir Abhar said...

owh2..
nnt blanje kat kl ye