Wednesday, October 26, 2011

story of me and the girls

sometimes we can choose what will happen next in our life, sometimes it just happened, and we cannot change them.

pernah ke orang minta masalah? tak da orang yang pernah mintak kan. saya pon sama, tak pernah mintak. kadang kadang jealous tengok kawan kawan yang tak diduga dengan problem yang sama. to be in love is actually a problem yang saya tak pernah mintak. kalau diberi pilihan, saya tak nak diduga dengan masalah macam nie pon. bersyukur lah if you never be tested like this.

for those yang terlibat, saya minta maaf sebab tak pernah mintak pon to be a part yang kaco in u olss punya life. sapa suka menjadi orang yang dibenci kan?

for one of them, i am very very happy bila dengar u will get married soonn! u have proved that girl finally can move on. bila borak hari tue, terimbas kenangan 4 tahun lepas, betapa cepat masa berlalu. i still remember the day we have a long talk , and your life change after that, but you need to know i also hurt terribly. and thank you for never blaming me. and for understanding me.

and this is not the only girl that have issue with me. betapa saya diduga. seriusly tak pernah berniat untuk menyakiti hati sapa sapa dalam hidup ini. lagi lagi kaum sendiri. walaupun pada hakikatnya mereka akhirnya memahami tapi untuk pernah menjadi issue tue pon da actually sangat sedih. maafkan saya sekali lagi. saya juga ingin hidup bahagia.

saya mendoakan kebahagiaan semua orang. untuk mrs h yang da selamat mendirikan rumah tangga, thank you sebab tak pernah membenci saya. dan sentiasa memberikan sokongan moral walaupun da berumah tangga. doakan saya plak yer :). untuk ms h, your advice dlu masih ada dalam ingatan, thank you for remind me, until now pun masih ingat lagik. and to ms b, walaupun tak pernah kenal,tak pernah bercakap, saya dah maafkan awak. semoga hidup kita masing masing bahagia hendaknya. ameen :)

No comments: