Tuesday, January 19, 2010

cepatla ok balek. *_*

Biasalah..lumrah manusia..bile da takde depan mata..baru taw rasa nak hargai…

Sekarang nie..tengah rasa sedih sangat sangat..rupenye..sayang saya tgh saket terok..xtaw pon yang selama nie dia tak sehat...selamber jek ajak die pergi jalan jaoh-jaoh.+_+

Da banyak pegalaman kita lalui bersama-sama.waluopon aku kadang2 bertindak kejam…tp ko maseh ade.dan yang paling penting,ko selalu ade disaat2 aku perlukan seseorang..dan sepanjang tiga tahon kita bersama , ko belom pernah lagi mengecewakan.. malah ko selalu menjadi tempat aku mengadu sagala-galanya..dan disaat diri ini merasakan kesunyiaan..ko akn membawa aku jauh dari kesunyian..dan disaat diri ini keseorangan..kau selalu ade..selalu ade dekat denganku..dan aku taw jika tiada sapa menghargai aku..kau maseh akn setia bersama aku…

Dan yer..aku taw..ko banyak kali terluka angkara aku kan…..tapi ko kembali sembuh.. dan kembali bersama denganku..

Dan kinii..ko sdang dirawat…aku doakan yang terbaekk…walaup0n kau takkan bersama aku masa nak balik utp nie sebab ko maseh perlukan rehat..tak pe..asalkan.. kau sehat ok?
Bile ko da sehat nanti..kite leyh pergi jalan sme2 lagi..

Sorii sgt2 sebab selama nie cam meyusahkan..ajak pergi jalan sini la sana la..semua tempat jaoh jaoh..

Sehatla cepatt.sebab aku sangat perlukan kau dan akan sentiasa perlukan ko.tak dapat bayangkan kehidupan kat utp tanpa ko.+_+

Yang aku harapkan kini.kau kembali sembuh..

Ikhlas dari hati yang akan merinduimu….
Adilah zamri…

p/s:autobiografi =D

1 comment:

izzaini said...

oh ohhh..
siannye beliau. sampaikn salam dari kawan sebaya beliau dgn pesanan "cepatla sembuh. saket2 ni suma ujian Tuhan. mesti tabah! =)"

uhuhuk T________T