Saturday, October 17, 2009

sabar! ^_^

Aku mohon kepada Tuhan setangkai bunga segar, DIA beri aku kaktus berduri...Aku minta rerama, DIA beri aku ulat beluncas...
Aku sedih dan kecewa...

namun...
kemudian kaktus itu berbunga indah sekali!
dan ulat beluncas menjadi rerama yg sgt cantik!

Itulah jalan Tuhan, indah & cantik pada masa yg ditetapkanNYA...
kadang-kadang kita sedih, kecewa & terluka, tetapi jauh diatas sana,
DIA sedang mengatur yang terbaik untuk kita..
kerana DIA Maha Pengasih lagi Penyayang

moral of da story: kita kena sabar okeyh...oyey~~

4 comments:

kEeP siLeNt said...

sungguh mendalam..dyla makin bermetafora..hoho...tahniah..mari kiter bersabar..

Bony R. Bunchos said...

i ulat beluncas ke?.zz.

aDiAnA zAmRiZaL said...

awak will jadi rerama ke.T_T.haha

ntahla.ulat gonggok k0t xp0n ulat bulu.hahak~

aDiAnA zAmRiZaL said...

yepyep..dnaz...byk betol dugaan time intern..mari bersabar.oyey~~ :)