Sunday, July 3, 2011

things happen

Alhamdulillah.. one word dat really siut for now.

i received lots of love again this june! ♥ Alhamdulillah again :D

paleng memorable is my maybank! seriusly akan rindu korang weyhh.

neddy, ojan, khalib and azad. i wish this group will remain forever, tp mmg tak ahh.. working as auditor yang memang akan berubah tempat dan team. tp bagus gak klu remain sama je. nant lama2 takot rasa xbes plak.

3 weeks at maybank memang buat saket perut sbb mmg gelak xberhenti, gabungan semua orang memang sangat awesome!

teka teki yang paleng memorable ialah.

paku besi satu kilo dengan kapas satu kilo mana lagi berat? klu pandai teka laa :D

nanti nak wat satu post khas pasai maybank la.

and dalam june gak my besday, celbrate dengan family dlu malam tue,abah bawak gi makan kedai korea and then esoknya balek perak, pergi kelly castle ramai2, photoshoot and den balek rumah makngah, ada jamuan hari bapa and ade kek jugak. sangat happyyy sebab ada kazen2 tersayangss. klu ikot hati nak delay lagik tapi abah soh balek.

untuk semua yang wish thankyou and untuk yang susah2 celebrate pon thankyouu. ♥

and i got my love back, Allah bagi pinjam lagi kasih sayang itu, until when, hanya Allah je yang tahu. things happen for a reason. and banyak sangat yang berlaku yang xboleh explen pon if orang tanya. for me. biar lah Allah yang menentukan. pengajaran yang boleyh dibuat ialah, kadang kadang Allah bagi apa yang kita nak , tp tak semestinya apa yang kita nak tue terbaek untuk kita, so sebab tue sentiasalah berdoa untuk diberikan yang terbaek untuk diri kita,insyaAllahh...

No comments: